“Instagram”da nə qədər reklam postu yayımlanıb?

  • 13 Avqust 2018
  • 143

Chip.Az facemark.az-a istinadən bildirir ki, bu barədə "The Drum" portalı "Buzzoole"un araşdırmasına istinadən xəbər verir. Bu dövrü üçün reklam postları 559 000 dəfə yayımlanıb. Hər post üçün cəlb olunan reaksiya isə 1000 olub.

"Instagram"da ən çox reklam postları edən edən brendlər moda markaları (33,35%), kosmetika markaları (13%) və qida məhsulları üzrə olan brendlər (13%) olub. Bu kateqoriyalar reklam kontentinin təxminən 60%-ni təşkil edib.

Həmçinin populyar reklam postları isə: Aksessuarlar (12,5), texnika (10,5%), səyahət və əyləncələr (5,5%), avtomobillər (3,5%) üzrə qeydə alınıb. Reklam postlarına auditoriyanın cəlb olunmasına görə, moda markaları (36,1%) digər kateqoriyalar ilə müqayisədə liderlik mövqeyindədir. İkinci sırada isə 16,1% ilə aksessuarlar qərarlaşıb. Bu istiqamətdə digər markalar isə qidalanma (12,5%), kosmetika (12,1%), texnika (11,7%), əyləncə (3,5%), səyahət (3,1%) və avtomobillər (2,7%) üzrə olub.

Tədqiqatın aparılması üçün "BlogMeter" xidmətindən istifadə olunub. Xidmət #ad və #sponsored həştəqi ilə yayımlanan postları hesablayıb. Araşdırma aparılan zaman, "Instagram Stories"də reklamın yerləşdirilməsinin yeni formatı nəzərə alınmayıb.

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır

Telefonlar

Samsung Galaxy Note 10-nun möhtəşəm özəlliklərinin nümayişinə az qaldı

Samsung ailəsinin yeni üzvü Galaxy Note 10 dörd müxtəlif model ilə gəlir. Bu cihazlardan ikisi 5G dəstəkli olmaqla daxili yaddaş və RAM xüsusiyyətlərinə ciddi şəkildə fə

Yeni iphone modelləri ilə nələrə vida etdik?

Uzun müddətdir haqqında bir çox şayiələrin olduğu yeni iphone ailəsi yeni xüsusiyyətləri ilə birlikdə nəhayət tanıdıldı. Tanıdılan 3 yeni model də Apple-ın 10-ci il xüsusi

Xiaomi Black Shark 2 təqdim edildi: qiymət və özəllikləri

Xiaomi, uzun müddətdir gözlənilən yeni oyun telefonu Black Shark 2-ni təqdim etdi. Cihaz istər xüsusiyyətləri, istərsə də dizaynı ilə rəqiblərini geridə qoymağı bacarır

Samsung yeni seriya ilə birlikdə Galaxy Buds-u da təqdim edəcək

Chip.az bildirir ki, şirkətin qulaqlıqları, naqilsiz şarj xüsusiyyətinə sahib olacaq. Yeni qulaqlıqların adı Samsung Galaxy Buds olacaq.

Apple 3D Touch xüsusiyyətini aradan qaldırır

Sıxılma sərtliyini qəbul edən və buna  müvafiq olaraq variantlar təqdim edən 3D Touch xüsusiyyəti artıq “iPhone”larda olmayacaq.<