Stadia-dan sonra Google Canlı Oyunlar üçün Google Cloud strategiyasını açıqladı

  • 09 Mart 2023

 Google Cloud Canlı Oyunlar üçün Google Cloud adlı yeni oyunlar strategiyasını nümayiş etdirir. Bu o deməkdir ki, o, öz qlobal infrastrukturundan istifadə edərək oyun şirkətlərinin daha çevik olmasına şərait yaradacaq.

Və o da qəbul edir ki, Google-un özünün Stadia bulud oyun xidmətinin uğursuzluğuna baxmayaraq, bulud bütün müasir oyun şirkətlərinin, o cümlədən sənayenin çox hissəsini öz üzərinə götürən "Canlı xidmət" oyunlarının (Fortnite-dən Warzone-dan Genshin Impact-a qədər) fəaliyyəti üçün olduqca vacibdir.

"Google Cloud"un "YouTube" və "Google Search" kimilərini gücləndirən canlı xidmət texnologiyasının oyun şirkətlərinin qüsursuz işə salmaları milyonlarla istifadəçiyə qədər genişlətməyə imkan verməsi məntiqə uyğundur. Bu sözləri "GamesBeat" telekanalına müsahibəsində "Google Cloud" şirkətinin oyun sənayesi həlləri üzrə direktoru Cek Buser deyib.

Əgər bu adı tanıyırsınızsa, Buser o dövrün PlayStation Home virtual dünyasının başçısı idi. Və o, 2016-cı ilin əvvəlində Google Stadia-nın səylərinə qoşulmuşdu. Lakin o, bir neçə il əvvəl Google Cloud-a keçərək Google-a Stadia xidmətinə görə texnologiyanı götürüb bütün oyun şirkətlərinə gətirməyə kömək etdi.

""Google Cloud" rəhbərliyi qlobal oyunlar təşkilatına sahib olmaq istədiklərini qərara aldı. Onlar da məni ona tərəf çağırıb dedilər ki, gəlib ona rəhbərlik edim", - Buser deyib. 

Bu, oyunların hər beş ildə bir dəfə tək oyunçulu oyun startlarından oyunçuların hər günə qayıda biləcəyi və həmişə yeni məzmun tapa biləcəyi onlayn oyun təcrübələrinə doğru dönməyə başladığı dövr idi.

Hesablama tələbləri artdıqca isə böyük oyun şirkətləri kömək üçün Google-a getdilər. Mobil oyunların artması canlı xidmət oyunlarının dəyərini çoxaltdı. Mobil oyun ulduzu Supercell keçən il 1 canlı xidmət oyununun gəliri ilə 9 milyard dollar gəlir əldə edib – bunlardan ən yenisi il idi.

"Top oyunlar hamısı canlı xidmət oyunlarıdır, hamısı", - Buser deyib. "Yəni istər kütləvi multiplayer online (MMO) oyun olsun, istərsə də canlı xidmət mobil oyun, və ya döyüş royalı olsun", - Buser deyib. "Ümumi iplik budur ki, bu oyunlar oyunçu davranışına və istəklərinə əsaslanaraq uzun müddət ərzində yenilənir. Öz oyunçularını başa düşmək lazımdır. Onları təkcə oyuna cəlb etmək yox, uzun müddət saxlamaq lazımdır. Köhnə kartuş və optik disk günlərindən çox fərqlənir".

Stadia-ya gəldikdə isə, Buser bildirdi ki, bu, google-un istifadəçi qəbulu baxımından gözləntilərinə qətiyyən cavab vermir. O əlavə edib: "Məncə, heç kim bu texnologiya ilə mübahisə edə bilməz. Demək istəyirəm ki, texnologiya olduqca inanılmazdı. Biz stadia-nı yıxmaq üçün bu sərt qərarı verərkən, daxili olaraq nələrisə dərk etdik. Biz platformalar tikməkdə daha yaxşıyıq ki, digər insanlar öz platformalarını qura bilsinlər".

Bütün bu texnologiyanı bir araya gətirmək üçün google cloud işçilərinin çoxu lazımdır.

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır

Tövsiyə Edilən Xəbərlər