Maşın sedan və stansiya vaqonlarında, həmçinin Peugeot Sport Engineered-in xüsusi versiyasında təklif olunacaq.
Ön hissə tamamilə fərqli oldu, maşın yeni qril aldı (sedan və stansiya vaqonu üçün fərqlənir). Bu 3D effekt yaradır. Bundan başqa, o, digər quyruq və matris baş fənərləri, modifikasiya olunmuş alloy təkərlər və bir sıra yeni rəng və bitişmə materialları ilə təchiz olunub. Yalnız iki tam set mövcuddur: Allure və GT.
Peugeot 508 və Peugeot 508 SW 130 Nm torlu 230 at gücünə malik benzin mühərriki ilə, həmçinin 180 və 225 Nm torlu iki hibrid versiyada mövcuddur. Bütün hallarda şirkətin elektrik stansiyası 360 sürətli avtomatik transmissiya EAT8-dir.
Peugeot 508 Peugeot Sport-un 360 hp. və 520 Nm gücündə elektrik stansiyası ilə mühəndis edilmiş hibrid versiyası da mövcuddur. Maksimal sürət 250 km / saatdır, 0-dan 100 km/saata qədər sürətlənmə 5,2 saniyə çəkir.
Yeni 508-in uzunluğu 2,79 m, ümumi uzunluğu isə 4,75 m (sedan) və 4,79 m (stansiya vaqonu) güzgülər qatlanan 1,86 m enə malikdir.
Rəqəmsal dashboard müxtəlif modlar vasitəsilə tam özəlləşdirilə və şəxsiləşdirilə bilər. Lövhənin mərkəzində 10 düymlük toxunma ekranı var, bir az da sürücüyə tərəf yönəlmişdir.
Maşın Stop and Go funksiyası və maşınlar arasında özelleştirilebilir məsafə, toqquşma xəbərdarlığı ilə avtomatik təcili braking, 7-dən 140 km/saat sürətlə gecə-gündüz piyada və velosipedçiləri aşkar etmək funksiyası, cığır yola düşmə xəbərdarlıq sistemi, kor spot nəzarət, parklama yardım kameraları və digər yardım sistemləri ilə adaptiv kruiz nəzarəti aldı.