Netflix cümə axşamı bildirib ki, axın nəhəngi sərt rəqabət və istehlak xərclərinin gərginləşməsi ilə əlaqədar abunəçilərin artımını qorumağa çalışır.
Fond təxminən 5 faiz aşağı düşdü, bu isə daha geniş bazarı aşağı düşdü və iki aydan çox vaxt ərzində ən pis günü üçün yola düşdü.
Ötən il axın sənayesində güclü rəqabət müşahidə olunub. Belə ki, pandemiyaya səbəb olan bum sovuşur və istehlakçılar mümkün iqtisadi böhran qorxusundan ötrü xərcləri məhdudlaşdırır, bu isə şirkətləri öz strategiyalarını yenidən düşünməyə məcbur edir.
Bu barədə ilk dəfə xəbər verən Wall Street Journal-ın məlumatına görə, qiymət azalması Yaxın Şərq, Səhranın cənub-qərb Afrika, Latın Amerikası və Asiyanın bəzi ölkələrində baş verib.
Jurnalın verdiyi məlumata görə, bu ixtisarlar həmin bazarlarda Netflix-in müəyyən təbəqələrinə aiddir - bəzi hallarda abunə haqqının yarıya qədər azalmasıdır.
190-dan çox ölkədə fəaliyyət göstərən "Netflix" şirkəti ABŞ və Kanada bazarlarının doymuş olması ilə yeni beynəlxalq regionlarda payının artmasını gözləyir. Bu ayın əvvəlində o, axın platformasında hesablar üçün parol paylaşımını sındırmaq planını tərtib etmişdi.
Lakin 2022-ci ilin son üç ayında regionlarda hər bir üzvdən orta gəlir azalıb.
«Biz həmişə üzvlərimizin təcrübəsini yaxşılaşdırmağın yollarını araşdırırıq. Biz təsdiq edə bilərik ki, müəyyən ölkələrdə planlarımızın qiymətini yeniləyirik", - şirkətin sözçüsü deyib.