AlphaGo-nun parlaq qələbələrindən illər keçdi və nəhayət, bir insan süni intellektə qalib gəlməyə müvəffəq oldu.
2016-cı ildə süni intellektin yüksəlişində mühüm addım kimi görülən qələbədən illər sonra, bir insan oyunçu Go-da yüksək səviyyəli AI sistemini açıq şəkildə məğlub edərək, təəccüblü şəkildə bu uğuru geri qaytarmağı bacardı.
Ən yüksək həvəskarlar reytinqindən bir səviyyə aşağı olan amerikalı oyunçu Kellin Pelrine heç bir başqa kompüter tərəfindən aşkar edilməyən əvvəllər məlum olmayan qüsurdan istifadə edərək maşını məğlub etdi. Ancaq 15 matçın 14-də qalib gəldiyi matçda kompüterlərdən dəstək aldı.
Əvvəllər bildirilməmiş qələbə, San-Fransiskoda yerləşən OpenAI tərəfindən yaradılmış ChatGPT chatbot da daxil olmaqla, bugünkü geniş istifadə olunan süni intellekt sistemlərinin bir çoxu tərəfindən paylaşılan ən yaxşı Go kompüter proqramlarının zəifliyini nümayiş etdirir.
Go səhnəsində insanı zirvəyə qaytaran taktikalar, süni intellekt sistemlərində zəif cəhətləri axtaran bir kompüter proqramı tərəfindən təklif edilmişdir. Təklif olunan plan daha sonra Pelrine tərəfindən həyata keçirildi.
Proqramı hazırlayan Kaliforniya tədqiqat firması FAR AI-nin baş direktoru Adam Qleave deyir: “ Bu sistemdən yararlanmaq bizim üçün təəccüblü dərəcədə asan idi ” . O, əlavə edib ki, proqram insan oyunçunun istifadə edə biləcəyi "kor nöqtəni" tapmaq üçün ən yaxşı Go-play sistemlərindən biri olan KataGo-ya qarşı 1 milyondan çox oyun oynayıb.
Pelrine, proqramın nümayiş etdirdiyi qalibiyyət strategiyasının bir insanın öyrənməsi üçün " çox çətin deyil , amma çox da çətin olmadığını" söylədi və əlavə etdi ki, bir ara oyunçu tərəfindən maşınları döymək üçün istifadə edilə bilər. O, həmçinin başqa bir top Go sistemi olan Leela Zero- ya qalib gəlmək üçün bu üsuldan istifadə etdi .
Bu qələbə, kompüterin təklif etdiyi taktikaların köməyi ilə olsa da, süni intellektin ümumiyyətlə bütün stolüstü oyunların ən mürəkkəbi hesab edilən insanlar üzərində mübahisəsiz liderlik etməsindən yeddi il sonra əldə edilir.
AlphaGo-nun böyük qələbəsi
Google-a məxsus DeepMind tədqiqat şirkəti tərəfindən hazırlanmış AlphaGo sistemi 2016-cı ildə dünya Go çempionu Li Sedolu dörd fərqlə məğlub etdi. Sedol üç il sonra Go-dan təqaüdə çıxmasını süni intellektin yüksəlişi ilə əlaqələndirdi və bunun "məğlubedilməz bir varlıq " olduğunu söylədi. AlphaGo ictimaiyyət üçün açıq deyil, lakin Pelrine-nin qalib gəldiyi sistemlər müvəffəqiyyət üçün həmyaşıdları hesab olunur.
Go oyununda iki oyunçu növbə ilə qara və ağ fiqurları 19x19 tor ilə işarələnmiş lövhəyə yerləşdirir, rəqibinin fiqurlarını əhatə etməyə və ən böyük ərazini tutmağa çalışır. Hərəkətlərin sayı və sərbəstliklə gələn çoxlu sayda kombinasiya o deməkdir ki, kompüterin bütün potensial gələcək hərəkətləri qiymətləndirməsi demək olar ki, mümkün deyil (ən azı, həddindən artıq emal gücü ilə çox vaxt tələb olunur).
Pelrine-nin istifadə etdiyi taktika, rəqibinin öz qruplarından birini mühasirəyə almaq üçün yavaş-yavaş bir-birinə doğru böyük bir daş "halqası" təşkil edərkən, süni intellektni lövhənin digər künclərindən hərəkətlərlə yayındırmaqdan ibarət idi. Pelrine, Go botunun mühasirə demək olar ki, başa çatdıqda belə onun zəifliyini fərq etmədiyini söylədi və əlavə etdi ki, bir insan üçün hərəkəti fərq etmək olduqca asan olacaq.
Berkeleydəki Kaliforniya Universitetinin kompüter elmləri professoru Stuart Russell , ən qabaqcıl Go maşınlarından bəzilərində zəifliyin aşkar edilməsinin günümüzün ən qabaqcıl süni intellektini dəstəkləyən dərin öyrənmə sistemlərində əsas qüsura işarə etdiyini söylədi.
Sistemlər yalnız keçmişdə məruz qaldıqları xüsusi vəziyyətləri “başa düşə” bilər və insanlar üçün asan olan şəkildə ümumiləşdirə bilmirlər. " Bu, bir daha göstərir ki, biz fövqəlbəşər intellekt səviyyələrini maşınlara aid etməkdə çox tələsirik " dedi Russell .