Tesla, ABŞ tənzimləyicilərinin cümə axşamı günü sürücüyə yardım sisteminin yol hərəkəti təhlükəsizliyi qanunlarına lazımi şəkildə riayət etmədiyini və qəzalara səbəb ola biləcəyini söylədikdən sonra, Tam Özünü Sürmə (FSD) Beta proqramını yeniləmək üçün 3,62,000 ABŞ avtomobilini geri çağıracağını söylədi.
Milli Avtomobil Yolları Hərəkətinin Təhlükəsizliyi İdarəsi bildirib ki, Tesla proqram təminatı avtomobilə "sürət həddini aşmağa və ya yol ayrıclarından qanunsuz və ya gözlənilməz şəkildə keçməyə imkan verir ki, bu, qəza riskini artırır".
Tesla havadan (OTA) proqram təminatı yeniləməsini pulsuz buraxacaq və elektrik avtomobil istehsalçısı geri çağırma problemi ilə bağlı ola biləcək hər hansı xəsarət və ya ölümdən xəbərsiz olduğunu söylədi. Avtomobil istehsalçısı 18 zəmanət iddiasının olduğunu söylədi.
Tesla səhmləri cümə axşamı günortadan sonra 1,6 faiz ucuzlaşaraq 210,76 dollara (təxminən 17,420 Rs) düşüb.
Geri çağırılma FSD Beta proqramı ilə təchiz edilmiş və ya quraşdırılması gözlənilən 2016-2023 Model S, Model X, 2017-2023 Model 3 və 2020-2023 Model Y avtomobillərini əhatə edir.
NHTSA Tesla-dan avtomobilləri geri çağırmağı xahiş etdi, lakin şirkət geri çağırsa da, NHTSA-nın təhlili ilə razılaşmadığını söylədi. Hərəkət, federal tənzimləyicilər tərəfindən real dünyada sınaq proqramına nadir müdaxilədir və şirkətin özünü idarə edə bilən avtomobillərin inkişafı üçün vacib hesab edir. FSD Beta, yüz minlərlə Tesla müştərisi tərəfindən istifadə olunur.
Tesla-nın avtomatlaşdırılmış sürücülük səyləri üçün uğursuzluq şirkətin 1 Mart investor günündən təxminən iki həftə əvvəl baş verir, bu müddət ərzində Baş İcraçı Elon Maskın elektrikli avtomobil istehsalçısının süni intellekt qabiliyyətini təşviq edəcəyi və avtomobil sırasını genişləndirməyi planlaşdırdığı gözlənilir.
Tesla ilə dərhal əlaqə saxlamaq mümkün olmayıb.
NHTSA, 2021-ci ildə park edilmiş təcili yardım maşınları ilə bir sıra qəzalar üzərində sürücüyə yardım sistemi Autopilot olan 8,30,000 Tesla avtomobili ilə bağlı açdığı davam edən araşdırmaya malikdir . NHTSA, Tesla avtomobillərinin sürücülərin diqqətini lazımi səviyyədə təmin edib-etmədiyini yoxlayır. Cümə axşamı NHTSA, FSD-nin geri çağırmasına baxmayaraq, "Tesla-nın Avtopilotu və əlaqəli avtomobil sistemləri ilə bağlı araşdırmanın açıq və aktiv olaraq qaldığını" söylədi.
Tesla, "müəyyən nadir hallarda bu xüsusiyyət müəyyən sürücülük manevrlərini yerinə yetirərkən yerli yol qanunlarını və ya gömrük qaydalarını potensial olaraq poza bilər" dedi.
NHTSA bildirib ki, problemin baş verə biləcəyi mümkün vəziyyətlər arasında sarı svetofor zamanı müəyyən kəsişmələrdən keçmək və ya dönmək və düz hərəkətə davam etmək üçün müəyyən dönmə zolaqlarından zolaq dəyişdirmək daxildir.
NHTSA bildirib ki, "sistem dərc edilmiş sürət limitlərindəki dəyişikliklərə kifayət qədər reaksiya verə bilməz və ya sürücünün avtomobilin sürətini qeyd edilmiş sürət həddini aşması üçün tənzimləməsini adekvat şəkildə nəzərə almaya bilər."
Keçən il Tesla FSD Beta proqramı ilə təchiz edilmiş təxminən 54,000 ABŞ avtomobilini geri çağırdı ki, bu da bəzi modellərə "yayma dayanacaqları" keçirməyə və bəzi kəsişmələrdə tam dayanmamağa imkan verə bilər ki, bu da təhlükəsizlik riski yaradır, NHTSA.
Tesla və NHTSA deyir ki, FSD-nin təkmil sürücülük xüsusiyyətləri avtomobilləri avtonom etmir və sürücülərin diqqətini tələb edir.