McDonalds loqosu niyə sarı və qırmızı rəngdən ibarətdir?

  • 31 İyul 2019

McDonalds loqosu ketçupa batırılmış  kartoflara bənzəyir və kartofu xatırladan hissələr nəhəng bir M hərfi yaradır. Bəs şirkət niyə bu loqo və bu rəngləri seçmişdir? Reader's Digesta görə bu vəziyyətin çox xüsusi psixoloji səbəbləri var.
 
Chip.az xəbər verir ki, McDonlads loqosunda sarı rəng və qırmızı rəng istifadə edilmişdir. Dünyaca məşhur fast food zəncirinin bu rəngləri seçməsinin altında bir məna varmı? 

Qırmızı rəng beynimizdə fəaliyyət və hərəkət ilə əlaqələndirilmişdir. Bəzi araşdırmalar qırmızı rəng görəndə daha fəal olduğumuzu, hərəkətə keçməyə daha meylli olduğumuzu bildirir. Yəni beynimiz, qırmızı rəngi görəndə çox daha sürətli və güclü reaksiya verir. Normal olaraq qırmızı bir loqo aclıq keçirməkdə olan bədənimizi daha sürətli özünə çəkir.

Sarı isə araşdırmalara görə xoşbəxtlik ilə əlaqəli bir rəngdir. Bu rəng gündüz ən aydın şəkildə  göründüyündən McDonalds loqosunu digər loqolardan daha çox diqqət çəkir.

McDonalds loqosu dünyanın hər yerində də eyni deyil, regional olaraq xırda dəyişikliklər olur. Məsələn, 2009-cu ildə şirkət Avropada daha ətraf mühitə yaxın görünmək məqsədilə loqonun arxa planını yaşıl rəngli etmişdi.

Nigar Həsənova

 

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır