Tesla və Panasonic Gigafactory 1 zavodunun genişləndirmə planlarını ərtələyir

  • 12 Aprel 2019
  • 70

Chip.az bildirir ki, Daxil olan avtomobil sifarişlərini analiz edərək ehtiyac analizi edən iki nəhəng şirkət artıq genişlənmə üçün nəzərdə tutulan investisiyaları dayandırdı.

Belə ki, TeslaPanasonic bu zavoda 4,5 milyard dollar sərmayə qoymuşdu. Nikkei Asian Review tərəfindən nəşr olunan hesabata görə, iki nəhəng şirkət Gigafactory 1 genişləndirilməsi üçün sərmayələri dayandırdı.

Eyni zamanda Tesla nəqliyyat vasitələri üçün batareya istehsalı edildiyi nəhəng müəssisədə yaxın zamanlarda böyük diqqət çəkən Model 3-nin hissələri istehsal olunur. Daha əvvəl zavodun istehsal gücünü 2020-ci ilə qədər 50% artırmağı hədəfləyən Tesla və Panasonic-in bu addımı sərmayəçiləri narahat edə bilər.

Nikkei Asian Review-in hesabatından sonra Tesla-dan "Əlbəttə ki, Gigafactory 1-də yeni investisiyalar qoymağa davam edəcəyik, lakin mövcud istehsal avadanlıqlarının təkmilləşdirilməsi ilə biz daha məhsuldar olacağıq."-deyə açıqlama gəlib.

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır

Maraqlı

İshan Goel rekord qıran yumurtanın niyə bəyənildiyi sualını cavabladı

Beləki, 4 yanvar İnstagram-a yüklənmiş bir yumurta fotoşəkili dünyanın ən böyük platformasındakı bütün paylaşımları geridə qoyaraq rekord bəyənmələr qazandı və hələdə

İnsanları Marsa aparacaq cihazın ilk sınağı oldu

"SpaceX"-in insanları kosmosa göndərməyi planlaşdırdığı "Starhopper" kosmik aparatının ilk sınağı uğursuz olub.

Chip.az İns

Gələn ay Azərbaycanda yeni telekanal fəaliyyətə başlayacaq

Qurumun sədri Nuşirəvan Məhərrəmli Unikal.org-a açıqlamasında xatırladıb ki, Milli Televiziya və Radio Şurasının 28 dekabr 2017-ci i

Twitch Prime iyul və avqust aylarında pulsuz FİFA 19 paketləri təqdim edəcək

Günümüzün ən populyar canlı oyun platforması olan Twitch, Prime abunələrinin istifadə edəcəyi yeni hədiyyələr paylayır.

Chip.az

Brazilyanın mobil operatorlarının 5G yalanı qara piarı bir üst səviyyəyə qaldırıb

Chip.az bildirir ki, Braziliyada mobil telefon operatorları ilə istifadəçilər arasında əlaqələr olduqca maraqlıdır. Düzdür operatorlar tez-tez yalan reklamlarla