Ad oxşarlığı səbəbindən yeni bir oyun 2 həftəyə 40 qat daha çox gəlir əldə etdi

  • 18 Fevral 2019
  • 52

Apex Legends-ın battle royale oyun növündə etdiyi bir yenilik yoxdur, amma ikinci həftədən 30 milyon oyunçunu platformada bir araya toplaya bilib. Beləki, bu günlərdə Apex Legends özüylə heç bir əlaqəsi olmayan bir oyunun satışlarının partlayışa gətirib çıxardı.

Chip.az bildirir ki, xüsusilə virtual reallıq üçün nəzərdə tutulmuş Apex Construct satışları inanılmaz səviyyəyə çatdı. Son 2 həftədə oyunun ümumi satışını 4000% nisbətində artan oyunun prodüseri Fast Travel Games ad bənzərliyi səbəbiylə oyunun səhvən alındığını və bəzi oyunçuların geriyə qaytarma prosesini başlatdığını, buna rəğmən belə kifayət qədər gəlir əldə etdiklərini etiraf etdi.

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır

Mobil rabitə

İqtisadiyyat Nazirliyi Bakcelli mükafatlandırdı

“Bakcell” şirkəti Korporativ Sosial Məsuliyyət (KSM) sahəsində daha bir mükafata layiq görülüb. 

Chip.az xəbər verir ki, iyunun 4-də Ba

Nar 4G istifadəçilərinin sayı 700 minə çatıb

Ölkənin ən geniş 4G şəbəkələrindən birinə malik olan “Nar”-ın 4G istifadəçilərinin sayı sürətlə artmaqdadır.

Chip.az xəbər ver

Bakcell uşaqlara İnternetdən təhlükəsiz istifadəni öyrədir

Bakcell şirkəti Azərbaycanın ilk FTTH provayderi olan ENGİNET şirkəti ilə birlikdə Uşaqların Beynəlxalq Müdafiəsi Günü münasibətilə Bakı şəhərinin müxtəlif parklar

İntellektualların Nar kuboku uğrunda mübarizəsi davam edir

Təhsilə, elmə və maariflənmənin təbliğinə xüsusi önəm verən “Nar”-ın baş sponsorluq etdiyi “Breyn Rinq” intellektual yarışlarının on üçüncü mövsümü davam e

Azercell möhtəşəm rəqəmsal şou təqdim edir

Azərbaycanın telekommunikasiya sektorunun lideri və mobil rabitə istifadəçilərinin əsas seçimi olan Azercell fəaliyyətinin yeni rəqəmsal dövrünə başlayır.