Super Bowl-da ən təsirli reklam Microsoft şirkətinə məxsus oldu

  • 04 Fevral 2019

Tədbir Mercedes-Benz Stadionunda baş tutdu. Bir çox şirkət öz reklam çarxlarını tədbirdə təqdim etdilər.

Chip.az bildirir ki, Super Bowl-a olan maraq, tədbir zamanı bir çox şirkətin mesaj ötürməyə yönəlmiş reklamlar yayımlamağa sövq etdi.

Xbox sahibi Microsoft, fiziki əngəlli uşaqların da həmyaşıdları kimi əyləncəli oyunlar oynaya bilməsinə imkan verən Xbox Adaptive Controller reklamını tədbirdə təqdim etdi.

Beləki, ən təsirli reklam Microsoft şirkətinə məxsus oldu. Reklam  fiziki əngəlləri olan uşaqların video oyunlarını necə sevdiyini və mənəvi, motivasiya və şəxsi inkişaf üçün nə qədər vacib olduğunu izah edir.

 

Tədbir zamanı Sponge Bob-a məxsus reklam çarxı kəskin şəkildə izləyicilərin narazılığına səbəb oldu. 

Sevinc Baba-zadə

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır