Instagram, markaların məhsulları üçün mübadilə etiketləri əmələ gətirməsi Hekayələrdə Mübadilə xüsusiyyətini qlobal miqyasda istifadəyə təqdim etməyə başlayıb.
Dünyanın ən böyük vizual məzmun bölgü platforması olan Instagram, mübadilə vərdişlərimizi dərindən təsir göstərəcək yeni mübadilə vasitələrindən istifadəyə verir. Sözügedən vasitələri İyun ayından bu yana test etməkdə olan Instagram, mübadilə vasitələrinin nəhayət, istifadəyə hazır olduğunu bildirib. Instagramın istifadəçilərin bəyənməsinə təqdim etdiyi ən yeni xüsusiyyəti Hekayələrdə alış-veriş oldu. Bu xüsusiyyət sayəsində firmalar, hekayələrdə bölüşdüklərinə mübadilə etiketləri əlavə edəcəklər. Bu etiketlərə edənlərin qarşısına xarici bir səhifə açılacaq və bu səhifədə məhsulun qiyməti başda olmaq üzrə bəzi məlumatlar yer alacaq. Instagram Hekayələrin 400 milyon aktiv istifadəçisi olduğunu və gətirən hekayələrin üçdə birini iş dünyası tərəfindən bölüşülən hekayələrin yaratdığını düşünsək Instagramın yeni mübadilə xüsusiyyətləri həm istifadəçilər, həm də brendlər tərəfindən artıqlaması seviləcəkdir. Ancaq hər şey hekayələr ilə bitmir. Instagram, istifadəçilərin yalnız təqib etdikləri markaların məhsullarını deyil, öz maraqlarına tabe olan bütün markaların məhsullarını lentə almasını istəyir. Bu səbəblə şirkət, kəşf et kateqoriyalarına bir də alış-veriş sıçraması əlavə edir.