Uber loqosunu yenilədi!

  • 13 Sentyabr 2018

Şirkət yeni loqosu ilə birlikdə mobil işlərində də dizayn dəyişikləri etdi.

Uber üçün loqo dəyişikliyi etmək qeyri-adi bir hal deyil. Şirkət, 2016nın fevral ayında şarın içinə yerləşdirilən bir xanadan ibarət olan loqoya keçid etmişdi. Bu loqo təxminən 2,5 il ərzində istifadə olunan xüsusi nəqliyyat xidməti, yeni seçimini daha sadə bir dizayndan yana istifadə etdi. Yeni loqo şirkətin adının ağ hərflərlə qara bir arxa plan üzərində yazılmasından ibarətdir. Uberin loqosunda edilən dəyişikliyin təsiri Uber Eats xidmətinin loqosunda da görünür.

Yeni loqo əlaqədar olaraq şirkət tərəfindən Adweek-ə edilən açıqlamada, köhnə loqonun başsındıran olduğu və bəzi istifadəçilərin bu loqonun Uberi təmsil etdiyini anlamadığı bildirilib. Şirkət, sürücülərə avtomobillərə yapışdırmaları üçün verilən çıxartmaları belə Uberin adı arxa tərəfdə yerləşdiyi üçün bəzi sürücülər tərəfindən tərsinə qoyulduğu diqqət çəkdi.

Uber loqosunda bu dəyişikliyin təsirini mobil tətbiq etmələrinə də əks etdirir. İos və Android tətbiq etmələrinin dizaynında dəyişikliyə gedən şirkət, ağ-qara menyu çubuğu ilə yeni loqosuna harmoniya yaradır. Avtomobilləri hərəkət edərkən göstərən xəritə bölməsində isə hər hansı dəyişiklik edilməyib.

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır

Tövsiyə Edilən Xəbərlər